yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Strödag en måndag

Publicerad 2015-03-30 23:04:38 i Allmänt,


Hej!
Idag har det inte hänt något mirakulöst värt att nämna. Vaknade inte helt på det sköna sättet jag hade tänkt mig, sprang upp till parken där jag märkte att energin INTE fanns där idag och gick hem igen. Har lite saker idag som grämer mig och har inte kunnat få så mycket gjort. Hoppas bara det löser sig. Trodde pappa skulle komma nästa helg men det var denna och då ska vi åka iväg 1 vecka hur drygt? Blev många saker på en gång idag helt enkelt! Imorgon är en ny dag och jobbdag! Hoppas på en bättre sådan! 

Trycker i mig min glass nu och kollar in senaste Beckfilmerna! Sen är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela