yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Pret

Publicerad 2015-03-26 17:06:57 i Allmänt,


Gissa om jag blev glad när jag fick byta till en ny jacka? Svar:ja! Har även fixat pengarna på banken och bokat en tid nästa vecka för att öppna ett bankkonto här. Skönt att ha det fixat. Nu är det fikapaus på pret med latte, granola och mörk choklad mys! Ska plocka fram min bok nu och läsa lite med, har inte tagit mig tid till det än så det passar sig bra :) Sen är det dags att åka hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela