yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Never lose focus

Publicerad 2015-03-23 21:33:11 i Allmänt,


 
Vilken härlig måndag jag har haft. När vi kom in till Wimbledon bestämde vi oss för att äta på nando´s. Tredje gången nu på fyra veckor, ganska bra jobbat av mig ;) Blev grillad kycklingfile i wrap med potatismos och ice tea! Riktigt gott! Var tvungen att inhandla en ny plånbok så det gjorde jag, skönt att ha pengarna samlade, engelsmännen har så jäkla mycket olika mynt, vad det nu ska vara bra för? Köpte även en grå basictröja på gap för halva piset, perfekt till jobbdagarna då man bara vill ha sköna kläder på sig. Gick på bion never lose focus med Will Smith (love), den var ändå helt okej. Förstår inte lika bra (tyvärr) utan text, den kanske hade varit bättre med text haha! Men helt klart sevärd, snygga skådespelare att titta på ;)
 
Har plockat undan lite i mitt rum nu, ska ta och tvätta sminkborstarna ikväll med. Har b&j i frysen som jag förmodligen kommer ta fram med en sked sen. Skojar inte jag kör typ 1 nyttigdag i veckan istället för 1 ätardag haha! Skäms på mig! Tur jag springer mycket... Imorgon är det jobbdags igen så ska försöka lägga mig i någorlunda vettig tid!
 
När jag kikade in på Ida Wargs blogg innan såg jag att hon kör en #wargrun nu i 10 veckor framåt. Kanske att jag hakar på det istället! Älskar hennes träningspass så det kan ju inte bli annat än grymt! Det passade in ganska bra på det jag körde idag så får väll köra 2 wargrunner när jag är ledig igen denna vekcan! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela