yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Helloo

Publicerad 2015-03-28 20:34:00 i Allmänt,


Så skön jobbdag med få barn idag, tänk vilken skillnad det kan bli!
Målade teckningar i eftermiddag, sen gick tydligen köttbullarna inte hem hos tvillingarna buhu! Lekte ute ett tag sen städade och fixade iordning. Babysit nu och Spider-Man filmen är det som gäller ikväll! Längtar till min säng nu dock!
Har varit godissugen hela dagen men har lyckats hålla mig yey! När det händer lixom ;) 
 
Imorgon kommer det bli en lång dag, vi ska nog åka och köpa skor till tvillingarna det ska bli kul! Har börjat prata lite med N idag om när vi ska ha vår semester, verkar som det blir en tur hem i sommar så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela