yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Great day

Publicerad 2015-03-22 22:42:50 i Allmänt,

Får börja med att säga vilken bra dag det har varit! Har spenderat massor av tid utomhus och det har varit så himla kul med alla barnen och vovven. Solen tittade fram under eftermiddagen vilket var ett stort plus såklart! Annars har jag tagit hand om berget med tvätt, skönt att stöka undan sådant. Varit väldigt effektiv och fått mycket gjort idag faktist, det gillas! Så efter jag slutade gjorde jag pannkakor till sis och mig medan hon tog sig en simtur, tittade sedan på filmen failure to launch, mysigt! 
 
Har nu ikväll bokat bio till imorgon. Tyckte det var dags att checka av det här! Längtar verkligen, ska ha en riktig mysig och bra dag. Nu är jag megatrött och ska krypa ner i sängen. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela