yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Camden market

Publicerad 2015-03-28 15:48:57 i Allmänt,

Hej!
 
Igår var en jättehärlig dag! Tog tunnelbanan tidigt för att möta upp Virre i Camden. Köpte med färsk frukt och choklad till resan. Åh vilken mysig marknad säger jag bara. Kommer ihåg lite från när jag varit där innan. Fullt med både fula och fina saker att titta på, massa GOD MAT och mycket folk! Vi tog dock fredagen för att det skulle vara lite lugnare, på helgen är det fullsmockat. Efter en stund kom Isabell, Malin och Hanna. De två senare hade jag inte träffat innan men de var riktigt härliga tjejer. Vi gick runt och tittade, satte oss ner för en lunch sen gick vi till en pub. Pratade massor och började redan planera för saker vi bara måste göra tillsammans, så kul! :D
Kom hem framåt kvällen och då ställde sig Mel och jag för att steka våra köttbullar som typ tog hela kvällen men goda blev de! Så duktiga är vi!
 
Imorse körde jag min sista wargrun för veckan, så jäkla jobbigt var det men kämpade mig genom det! Strax efter 12 började vi jobba, satte igång med att sortera tvätt och har ätit lunch nu (köttbullar&makaroner). Alla tre pojkarna är iväg så är bara jag, Mel och tvillingarna hemma. Riktigt skönt! Ska väcka dem snart så får vi se vad vi hittar på! Det gäller att njuta av sådana här stunder! Imorgon jobbar vi halva dagen med sen ska vi iväg på en första hjälpen kurs på eftermiddagen, kan ju vara bra när man har ettt halvt dagis hemma haha! 
 
Lite bilder från igår:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela