yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Kingston

Publicerad 2015-03-26 14:32:00 i Allmänt,


Hej!
Vet ni vad jag upptäckte igår om det inte var att min nya jacka har ett stort hål :( Hittar självklart inte kvittot heller. Fan med! Ska åka till Kingston snart för att se om jag kan få byta den i alla fall, hoppas! Ska även besöka banken för hade med mig pund hemifrån men de är inte giltiga längre så de måste bytas med. Vädret idag leker verkligen, sol ena stunden, regn andra. Typiskt England väder ;) 
 
Var helt underbart att träna imorse med. Körde verkligen slut på mig i intervallerna och kunde känna mjölksyra i benen, älskar! Ikväll ska vi sitta babysit. Ingen vila här inte jobbjobbjobb! Men tänkte kanske passa på att laga mat ikväll så det är ju bra. Tänkte göra stuvade makaroner och köttbullar. Har fått kött från Ns föräldrar. Får se om barnen gillar det. Nu är det dags att gitta, hoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela