yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

Helg

Publicerad 2015-03-21 08:33:00 i Allmänt,

Hej! 
Då var helgen här! Dock jobbar jag på söndagar men ändå! Efter springrundan igår åkte vi in till Oxford Circus för att träffa 2 av de härliga au pairerna från förra helgen, blev tyvärr ändrade planer men hoppas kunna ses igen en annan gång! Gick så sjukt mycket igår att mina fötter värkte när jag var hemma! Solen var framme hela dagen med och det var riktigt skönt! 
 
Snart dags att göra sig redo för träning!! 
 
Hoppas alla har en riktigt skön, rolig, lugn, nice helg :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela