yaseminy.blogg.se

Cause every moment of our life we write history

I got trouble

Publicerad 2015-03-27 06:18:46 i Allmänt,


KAN INTE SOVA! har legat vaken sen kl 03 och tänkt på allt och ingenting. Blir för varm sen för kall hela tiden och vaknar. Har sovit dåligt i flera nätter nu. 

Igår satt vi babysit men orkade inte mer än förbereda färsen till köttbullarna så de ska stekas idag! Ja förresten igår bokade N våra flygbiljetter till Florida i höst med familjen i två veckor för att gå på Disneyland! Har ALLTID velat åka dit så jag ser verkligen fram emot det. Hoppas på glada barn och inte alltför mycket "jobb" så kommer det nog bli kul:) 

Btw så har mitt hår vuxit en del och ska nog slänga i lite färg ikväll! Gillar dock trenden med dark roots, men känns dags att fräscha upp det lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yasemin Yolver

Mitt namn är Yasemin och är 22 år gammal. Bor i den lilla staden ronneby men kommer i februari bosätta mig i England för nya äventyr som au pair. Här kan ni följa min dagbok om livet där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela